Dział Kadr i Administracji
Kierownik Działu: Karolina Drus tel. 59 842 40 81 wewn. 320 (Dworek)
karolina.drus@muzeum.slupsk.pl
Współpracownicy: tel. 59 842 40 81 (Dworek)
- Marta Kuczkowska – Specjalista ds. administracyjnych – wewn. 300,
sekretariat@muzeum.slupsk.pl
muzeum@muzeum.slupsk.pl - Katarzyna Głowacka – Specjalista ds. administracyjno-technicznych – wewn. 316, katarzyna.glowacka@muzeum.slupsk.pl
- Tomasz Maciejewski – Specjalista ds. administracyjno-technicznych – wewn. 316, tomasz.maciejewski@muzeum.slupsk.pl
- Tadeusz Minta – Specjalista ds. inwestycji – wewn. 316, inwestycjemps@muzeum.slupsk.pl
- Irena Mirończuk – Starszy referent ds. administracyjnych – wewn. 320, irena.mironczuk@muzeum.slupsk.pl
Dział Kadr i Administracji:
- prowadzi sprawy pracownicze zgodnie z obowiązującymi przepisami (ewidencja i dokumentacja m.in. czasu pracy, opisy stanowisk pracy, zakresy obowiązków i inne),
- przygotowuje upoważnienia oraz prowadzi rejestry związane z ochroną danych osobowych w konsultacji z Inspektorem ochrony danych,
- współpracuje z Dyrektorem Muzeum w zakresie polityki kadrowej oraz przy opracowywaniu aktów prawa wewnętrznego w zakresie prawa pracy i przepisów wykonawczych z nim związanych,
- prowadzi obsługę sekretariatu Dyrektora Muzeum oraz sprawy specjalne, zlecone przez Dyrektora,
- opracowuje regulaminy, zarządzenia, instrukcje i inne akty prawa wewnętrznego, w zakresie działalności komórki organizacyjnej oraz prowadzi ich ewidencję,
- prowadzi sprawy związane z gospodarką i administrowaniem mieniem Muzeum oraz dba o stan techniczny, bezpieczeństwo i sprawne funkcjonowanie obiektów będących własnością Muzeum,
- sprawuje kontrolę nad funkcjonowaniem systemu zabezpieczenia obiektów (wyjścia awaryjne, wyjścia i drogi ewakuacyjne) jak również prowadzi działalność prewencyjną i kontrolną w zakresie ochrony ppoż. oraz nadzór nad stanem urządzeń ppoż.,
- współpracuje z samorządami Miasta Słupsk i Gminy Słupsk oraz Gminy Smołdzino w zakresie składania deklaracji w sprawie podatku od nieruchomości, podatku rolnego i leśnego,
- prowadzi sprawy związane z profilaktyką, bezpieczeństwem i higieną pracy oraz szkoleniami okresowymi pracowników, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,
- prowadzi nadzór nad prawidłowym wykorzystaniem i rozliczeniem środków transportu będących własnością Muzeum,
- prowadzi stałą współpracę i nadzór w zakresie dzierżawy i najmu obiektów i pomieszczeń będących własnością Muzeum,
- przygotowuje i przeprowadza inwentaryzację majątku w Muzeum przy współpracy z Działem Głównego Księgowego zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,
- prowadzi sprawy związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem postępowań w sprawie udzielania zamówień publicznych na dostawy, usługi i roboty budowlane wynikające z przepisów ustawy zamówień publicznych (i wydanych do niej aktów wykonawczych) oraz przepisów ustawy o finansach publicznych. Prowadzi rejestr udzielonych zamówień publicznych i zawartych umów z wykonawcami dla potrzeb Muzeum,
- współpracuje z inspektorem ds. bezpieczeństwa i higieny pracy i ppoż. zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,
- wykonuje montaż i demontaż wystaw, prace porządkowe na całym terenie Muzeum, drobne naprawy, inne zlecone przez Kierownika Działu Kadr i Administracji czynności techniczne,
- pełni obsługę sal ekspozycyjnych poprzez czuwanie nad eksponatami, pilnowanie przestrzegania przepisów porządkowych przez zwiedzających, wykonywanie prac pomocniczych przy montażu i demontażu wystaw, dbanie o utrzymanie porządku na salach ekspozycyjnych.